Pages

Thursday, September 15, 2011

Cuti yang panjang....

Assalamualaikum..

 First skali nak ucap Selamat Hari Raya..Minta maaf la kalau ada terkasar bahasa or ada salah silap yang ada dalam blog ni..Mungkin agak lambat tapi raya sebulan kan..kannn...=)

Raya kali ni memang balik kampung lama sikit. Hampir dua minggu kot..Raya kali ni juga la yang paling banyak dan jauh berjalan-jalan. Raya pertama saja pun dah 6 rumah kami pergi. Penat kot..Habis ja puasa 6 terus per jalan-jalan kat Kedah. Asyik ke Perlis ja. Hihi..

Raya kali ni juga aku balik ke Terengganu. Hampir 14 tahun aku tak balik sana. Lahir ja kat sana tapi bila tanya pasal terengganu memang aku Fail!!! last weekend, asyik travel dalam kereta. Kaki pun dah kejang. Dari Kedah --> KL --> Pahang --> Terengganu. Memang letih tapi best. Nanti aku cerita ehh... rumah sewa pun tak siap kemas lagi..huhu..

Dah start masuk lab balik. Kena refresh balik otak. Harap-harap dapat habis dalam masa yang ditetapkan. Bersyukur jugak masuk awal sebab aku rasa yuran tahun ni dah makin mahal. Menangis lagi!!!










   

No comments:

Post a Comment