Pages

Saturday, December 17, 2011

Habuk oh habuk...


Assalamualaikum..

Berhabuk sudah  blog ni. Bukan tak nak update tapi aku ada masalah dengan ‘berukband’ aku. Terlampau ‘laju’ sangat. Haha. Buka ja lepas!! Nak check email pun dah amik masa.  Akhirnya boleh jugak aku buka blog ni. 

Banyak giler benda yang berlaku. Yang paling best mesti la pasal bola sepak Sea Games. Walaupun lambat aku nak jugak ucap tahniah kepada Harimau muda. Kebelakangan ini banyak sangat dugaan yang datang kepada aku. Tapi aku tetap berusaha untuk menanganinya. Semoga aku terus tabah untuk menghadapi dugaan yang lain.


Otak aku pun dah serabut fikir pasal project, TPM, IELTS dan macam-macam lagi. Itu la, kadang-kadang betul jugak kata kawan aku, Qis, jangan fikir banyak sangat. Nanti lagi serabut.Sekarang tengah selesai satu persatu. Aku harap sangat aku dapat habiskan project aku semester ni jugak. Baru la boleh konvo tahun depan! Tapi ada barang yang still lagi tak sampai. Dah hampir 6 bulan kot order! Ish..ish…Sementara menunggu barang, sambil-sambil tu aku dah start menulis Bab 1-3. Sambil tulis, sambil mendengar lagu Gemuruh Suara. Barulah semangat nak menulis! Pasal TPM biar la selesai dulu baru aku ceritakan.
Sekarang apa yang aku perlukan ialah masa! Boleh bagi aku lebih masa???? =)

No comments:

Post a Comment