Pages

Friday, September 21, 2012

#Songs of The Week

Assalamualaikum..

Mood untuk menulis datang balik.Tambah-tambah lagi dah boleh update blog guna tab. Untuk merajinkan diri sendiri mengupdate blog, aku nak buat segmen baru. (ada segmen ke before this?). 


#Songs of The Week!!!


Apakah?? Just nak share lagu yang aku suka dalam minggu tersebut. Even time aku taip ni, dalam otak(?) aku duduk mainkan lagu ni. Hahaha..Tiada genre terpilih sebab aku jenis yang suka dengar semua jenis lagu yang sedap. Haha. Of course Kpop termasuk skali. Maybe ada sesetengah lagu adalah lagu lama. Aku bukannya dengar radio setiap hari. So, memang x update dengan lagu-lagu baru keluar.

Untuk minggu pertama ni, ada dua lagu yang aku berULANG kali dengar & nyanyi. ;)

Teman Pengganti - Black & Malique

 Lirik yang sangat sedih & kaloborasi yang sangat best. Suka suara Black!!

Hafiz & Dato' Siti Nurhaliza - Muara Hati (OST Adam & Hawa)


 Suara Siti & Hafiz memang dah mantap. Gabungan dorang memang best. Lirik pun best. Drama Adam & Hawa pun best!!

Video Credit to  &

 


                       





No comments:

Post a Comment