Pages

Friday, January 4, 2013

Review-Skin Food's Egg White Pore Range

Assalamualaikum..


Happy new year! Just a short post..

Malam ni tak tau nak buat pa. Pukul 8 tadi dah siap2 basuh baju. Machine yang basuh kot. haha Aku tukang sidai baJu ja. Lepas tu tak tau nak buat pa dah.. Tengok- tengok dalam laci meja ada stok mask yang x pakai lagi. So, jom habis kan! haha


Ada dua brand mask yang aku suka. Skin Food dan Sexy Look. Skin Food asal dari korea and Sexy Look dari Taiwan.
Stok Mask Sexy Look aku dah habis pakai dan bagi kat my sis. Malam ni aku pakai Skin Food's mask-egg white pore. Ni aku dapat free sample masa shopping kat Skin Food last time. Egg White Pore ni sesuai untuk buang black & whitehead plus kecilkan liang pori kat muka kita.

Malam aku guna 3 jenis.
1: Cleansing pad- lepas cuci muka, terus pakai ni. Macam kapas yg ada putih telur la. kita lap muka kita untuk buang bintik hitam/putih.
2: Pore-refining pad - lepas pakai cleansing pad(rasa berminyak sikit), kita terus pakai ini. it helps refines pore after removing blackheads.
3: Egg White Pore Mask- last skali baru pakai mask ni. ini untuk mengecilkan liang pori kita.





                        

No comments:

Post a Comment