Pages

Sunday, September 27, 2009

Rasa sekejap je cuti seminggu. Pejam celik pejam celik dah habis cutiku. Masih banyak benda yang ingin aku lakukan kat rumah. Raya kali ini mak aku masak makanan memang best, dari nasi dagang, nasi tomato, serunding dannasi ayam. Sedap betul!! rata tahun ni gak banyak pergi jalan-jalan. habis ja sembahyang raya, terus balik kampung kat perlis. Pergi rumah Wa, mak ngah , pak lang dan pak cik. Petang tu, kawan lama datang!! best!! syifak, khairina, afiq dan fahmi. sayang korang suma. raya ke-3 paling best. hahaha. shopping kat alor setar. dah lama tak shopping dengan family. Petang tu lak pergi rumah terbuka Pak Lang Man kat perlis. Masa nak balik raya hari tu, on the way g jitra, aku ada sembang la dengan one chinese guy. Banyak gak dia bagi nasihat kat aku. dia nasihatkan aku g sambung study kat oversea. Kat sana ada banyak teknologi dalam bidang aku. Banyak lagi la dia nasihat kat aku. Yang penting dia ada point penting. Yang mana baik aku amik nasihat tu. Memang best bersembang dengan dia!!


No comments:

Post a Comment