Pages

Sunday, November 1, 2009

Kisah semalam..

salam semua... ni curi sedikt masa untuk menulis..hahaha..

semalam aku tido awal.. semua sebab pening kepala..lepas telan 2 biji panadol, aku terus tido..
sebelum tu,pada petang tu aku gi pasar malam..sempat menambah koleksi komik kesayangan ku..aku beli 2 komik..BUAH and KONKON X HONEY..not bad la..x sempat lak nak snap gambar buku..hehe..
tapi aku bukan nak cita pasal komik ni..haha..

tengah sedap baring- baring sambil membaca ( on the way nak tido ni), tiba-tiba hndphone lak bunyi..rupa-rupanya akak aku mesej da..mesej dia:

mizah, cuba hang tgk bulan skrg..ada gegelung mengelilingi bulan..

aku pon dengan excited nya terus bangun (walaupun kepala still pening2 lalat), ambik kamera(kononnya nak gambar la), trus keluar blok nak tgk bulan la..zulfa n zam pon ikut skali..
Maka bermulalah pencarian tiga org sahabat..chewah...hehe..
Tapi
cari punya cari, x jumpa jugak bulan..ish..ish.. agaknya bulan malu kot??
tidak...sebenarnya kat UKM semalam gelap giler.. nak hujan( dah hujan pon).. agak-agaknya awan menutupi bulan kot..aku dah la suka tengok bulan..huhu..aku pon trus mesej akak aku suh tangkap gambar n send kat aku.. nak tgk juga. Gambar pun jadi la kan..akak aku msj lagi..

x nampak kalo guna hnphone..cantik n pelik tau..

alamak..Sedihnya.. nampak nya bukan rezeki aku nak tengok bulan semalam.. So, ada sapa-sapa yang tengok bulan semalam x? btul ka pa yang akak aku nampak?? leh kongsikan ek..ada gambar lagi bagus...

wslm...



No comments:

Post a Comment