Pages

Tuesday, May 11, 2010

hari terakhir di ukm...

salam..sedih la plak hati nak tinggalkan UKM.. pas antar je tesis pagi, rasa lega gila la ..jumpa dr fauzi..jumpa ct..umi n zulfa dah balik semalam..petang tadi family datang..tidur semalam..ayah tido sorang2 kat blok k18d..hehehe... jadi budak asrama balik....so, mlam pula bawa family makan kat bb tomyam..ingat nak bawa g jalan2 putrajaya tapi izzat x ikut..tak pa2 tunggu konvo nanti..
esok nak balik dah...thank kawan2 especially budak kiz and geneticist sekalian.. susah senang bersama..
memang best dapat kenal korang suma..memang terbaik habis..

****



Blok D. 3 tahun aku setia duk kat blok d..hehe..poyo je ayat. tapi bagi aku budak2 blok d memang sempoi dan terbaik. Lagipun kalo yang join program pun, muka2 yang sama ja. haha.. so memang rapat la dgn semua.
.
*****

 Kelab mala kencana.. ni pon 3 tahun aku join. rata2 ahli kelab pon blok d jugak..hehe.. kan muka2 yang sama ja.. tapi aku suka melepak dengan dorang. kalo wat keja wat sama..berjaga sampai pagi sama. tengok juara lagu sama2. pergi picnic (x dpt join T_______T) n macam2 la.. 


last teater aku join, ICAF. Naim dapat pelakon harapan. Congratz.. memang layak...

******



Geneticist semua..budak2 ni semua sempoi n suka bergambar n berposing. dan juga suka berjalan. hehe saya suka..=).. tahun terakhir ni banyak menghabiskan masa bersama mereka semua..rasanya putrajaya tu mcm tempat lepak la plak..hehehe...tringat duk melepak dengan ct dan saf kt mcd pkns sampai kul 4 pagi siapkan tesis.. breakfast ngan qis kat mcd kul 5 pagi..byk la kenangan dengan budak2 ni.. I LOVE U

******


 Ni semua kawan2 KIZ dan UKM ..especially zulfa, umi dan ada. 3 tahun kenal dan melepak sama. thanks byk2.. kepada semua, minta maaf banyak atas kesilapan selama ini..semoga persahanatan perkekalan.

I LOVE U ALL


********

No comments:

Post a Comment