Pages

Tuesday, June 29, 2010

Dunia baru..

salam.. lama rasanya x menulis. Biasalah bila balik umah memang  x da internet, so no fb,email,ym n blog la jawabnya. Alhandullih akhirnya setelah 3 tahun di UKM aku berjaya juga habis. sekarang ni tunggu konvoja la.
tarikh bersidang belum keluar lagi. x salah aku boleh check 1 julai ni. harap2 dapat tarikh yang sama dengan kawan2. ye la lama x jumpa mereka. masing2 wat hal sendiri.

 *******
umi dan piqah dah kerja kat IMR. teringat dulu kami bertiga dah kata nak kerja sama2.maaf la ya cik piqah dan cik umi..hehehe..ramai juga budak2 course aku yang kerja skrg ni. Aku? dalam dilema ni. kadang-kadang rasa yakin kadang-kadang risau pun ada. X tau keputusan yang aku wat ni betul ke tak. Tiga tahun di UKM banyak mengajar aku erti kehidupan. Apa- apa pun, aku nak cuba dulu.

No comments:

Post a Comment