Pages

Thursday, October 21, 2010

Blackberry Torch 9800 + CELCOM = Marvelous!!!

Sebelum ni buat tak tahu ja bila tengok orang pakai blackberry. x kisah la blackberry curve ka, bold ka, x layan la..pehhh..sungguh berlagak!!!

 Tapi......

sekarang saya amat jeles kepada sesiapa yang ada Blackberry Torch 9800!!!!

sangat- sangat cool + bergaya sungguh design dia..



sebab kenapa perlu beli Blackberry Torch 9800
  • 3.2 inch touch screen + sangat nipis
 sungguh elegan + menawan


  • 5 MP camera 
 kepada sapa-sapa suka tangkap gambar guna hp boleh la ke kedai sekarang ya!!

 
5 MP camera  di belakang ...
  • 8 GB memory expandable + micro SD card
Depan + belakang


Kalau dah ada smartphone yang elegan, nak nampak lagi hebat gunalah plan Celcom Exec 50 . 
  Lagipun Celcom memang the best deals  kat Malaysia +  widest coverage, x kisah la kat mana korang ada. Apa yang best dengan plan Celcom Exec 50  ni ya?

mai nak bagitau.
  •  15 sen untuk ke SEMUA nombor tau.
  • Setiap bulan ada Automatic discounts !!!
  •  X cukup lagi? cakap banyak, guna banyak boleh dapat sehingga  30% setiap bulan
  • Low monthly commitment of only RM50.
  • PERCUMA Celcom Broadband Basic Plan untuk SEBULAN (kelajuan 384 Kbps)
X percaya lagi???
  JOM compare!!

Monthly Commitment
Domestic Voice Calls
On-net
Off-net
Domestic SMS
On-net
Off-net
Automatic Monthly Discounts
RM50
RM50
RM50
RM68

15 sen/min
15 sen/min


12 sen/min
18 sen/min


13 sen/min
13 sen/min


12 sen/min
12 sen/min

12 sen/SMS
12 sen/SMS


 5 sen/SMS
15 sen/SMS


10 sen/SMS
10 sen/SMS


5 sen/SMS
15 sen/SMS







Up to 30% off monthly bill None None None
Savings Table
Numbers speak for themselves. Here's how 30% off your usage of around RM150 a month with Celcom Exec 50 can help you save!
Monthly Commitment

Calls(per min)
SMS(per SMS)
Total Bill
Monthly Automatic Discounts
Here's how much you pay with 30% discount
Here is how much more you are paying with other plans
RM50
RM50
RM50
ALL NETWORKS
Same Network
Other Network

ALL NETWORKS
15 sen
12 sen
18 sen

13 sen
12 sen
5 sen
15 sen

10 sen
RM150
RM142
RM128.40
Up to 30% off monthly bill
None
None
RM105
RM142
RM128.40


RM37
RM23.40
*50% fair split of domestic calls and SMS usage within and to other networks.













           ok puas hati x?? Maklumat lanjut di sini






Kalau dah angau kt blackberry touch ni 28 Oktober ini, Celcom akan buat majlis pelancaran Blackberry Torch 9800. Apalagi boleh beli la.Lagi best  kalau anda adalah 100 pembeli terawal, 3 barangan di bawah akan menjadi milik anda PERCUMA:- Kalau x sabar sangat, boleh pre-register di sini.

  • Jabra Bluetooth Headset worth RM125
  • 2. 8GB Micro SD Card worth RM68
  • 3. Energizer Portable worth RM58


 Apa ?? gaji x cukup bulan ni??? kalo anda adalah Nuffnangers, CELCOM dengan baik hatinya nak bagi 5 Blackberry Torch 9800!!!  Nak tau cam na? klik ja kat sini ya..


1 comment: