Pages

Thursday, October 8, 2009

silent mode

dalam kesibukan menyiapkan assgnmnt ni, tiba2 je aku dapat ulser mulut.
huhu... sakit... :(
so, untuk 2-3 hari ni, kau dalam silent mode.. :(
semalam pas abis je kelas fizik, aku dan Ct pon trus masuk lab. nak ambik dry weight miselium. masa tu la kesakitan memuncak. kul 2 aku naik balik kolej coz nak letak ubat. kul 4 ada kelas stat bio lak. tiba-tiba perut aku berbunyi. lupa lak yang aku x makan apa2 pon dari pagi. tapi aku takut nak makan coz sakit kat mulut. so, aku just beli tembikai susu+tembikai merah+ air 100 plus. habis makan aku pon trus letak ubat.time tu kepala aku dah pusing-pusing ..pening kepala..hidung lak tersumbat.maybe strees kut.macam nakdemamlak. aku pon telan la ubat + ubat selsema. lupa lak ubat selsema ni menyebabkan ngantuk. aku pon baca la note2 skit sementara nak tunggu class kol 4..tanpa ku sedari aku dah zzzzzzz..la..tertidur rupanya. tidur dengan pakaian nak g ke klss lak tu..ish2..sedar-sedar dah kul 6.00 ptg. kelasku!!!! CT, sorry ya..sepatutnya lepas kelas aku kena masuk lab balik, sambung kerja. malam tu aku x wat apa-apa pun. pas makan ubat aku tidur awal..
kiranya semalam aku hanya makan buah tembikai dan minum air 100plus..so bangun pagi ni aku lapar...
harap-harap ulser ni cpat baik..sakit tau.

hArI ni birthday 2 orang best friend aku..
nurul alyaa & nur syazwani
happy birthday!!!

No comments:

Post a Comment