Pages

Monday, January 11, 2010

Anugerah Juara Lagu ke-24 (Performances)



Memang best dan meletop dan yang penting Aizat menang. Dua-dua lagu dia menang. Memang COMEL
masa dia wat performance tuk lgu Kau Dan Aku. Budak2 sekolah tu mmg comel2. Performance dia memang all out!!!! Tuk lagu Pergi, memang 1Malaysia habis la. Lirik dan melodi memang mantap.AIzat memang layak menang!!Performance  Yuna ok  gak, slamber je dia. Comel je  masa jalan amik anugerah.Tak lupa Stacy yang memang energetic!!! AJL24 kali ni memang aku suka coz byk lagu best. Aku lak memang sokong Aizat,Akim, Hujan dan Bunkface!! Logo AJL kali ni pon menarik. Colourful sgt,, suka :)




Aku tgk AJL24 kat lobi kolej bersama budak2 MALA KENCANA yang lain, siap makan ramai2 lagi. Apa2 pun, kesian kat HIDIR coz xda org support dia kat mefek. Masa yang kurang sesuai. Don't give up Hidir!!!

Senarai keputusan penuh akhir AJL24 
  • Juara AJL 24 - Aizat  (Pergi)
  • Naib Juara AJL24 – Yunalis Zarai  (Dan Sebenarnya) 
  • Tempat Ketiga AJL 24 – Faizal Tahir (Bencinta)
  • Vokal Terbaik AJL24 - Black (Aku Rindu Sayang Kamu)
  • Persembahan Terbaik AJL24 - Aizad (Kau Aku) 

aku saja ja buka You Tube cri video AJL. Dah ada!! walaupun x full just performance tapi cepat sungguh diorg ni..

Aizat - Pergi @ Final AJL24 2010

 

cr:tribunar

Anugerah Juara Lagu 24 (AJL) - Aizat - Kau Aku





STACY - PAKAI BUANG - ANUGERAH JUARA LAGU 24



cr:anyahcute

Anugerah Juara Lagu 24 (AJL) - Akim - Bengang

 

cr:cjoenic

Dato Siti Nurhaliza & Lan - Lagu Untukmu Anugerah Juara Lagu Ke 24

Estranged Aurora Anugerah Juara Lagu Ke 24 2010 

cr:wwwvideoklcom

Anugerah Juara Lagu 24 2010 Misha Omar Cinta Adam Hawa

Anugerah Juara Lagu 24 2010. Bunkface Situasi


 

 






    

No comments:

Post a Comment