Pages

Wednesday, January 27, 2010

Birthday - Budak-budak KIZ =)


 Salam semua. Mungkin masih belum terlambat nak ucap thanks banyak kat my BFF yang wat suprise masa birthday aku yang lepas =) .. sebenarnya x la suprise sgt..Hehe boleh agak kot..=)



Sebab apa x suprise. Bukan sebab aku perasan atau ternanti-nanti tapi terlampau obvious sgt kot.Diorang suma wat2 lupa birthday aku, x wish langsung. Sedangkan aku tau diorang suma tau.Beberapa hari b4 birthday aku siap ckap aku ni dah tua la. Mungkin kalo korang suma just wish pun dah cukup. Mesti x dapat gak nyer sbb aku x mengharapkan apa2 pon.Thanks juga kat budak genetics. Siap nyanyi dalam dewan kuliah..=) . Tak lupa pada nurul yang membeli kek.=)

Masa hari birthday tu, aku habiskan masa dari pagi smapai ptg kat lab. Habis lab terus g meeting Kelab Genetik. Kepala time tu memang dah ting tong habis + badan yang lemah lagi.Balik ja blik terus tido.Kepala time tu rasa berat giler. Umi lak mesej suruh turun lobi. Aku dah boleh agak dah time tu mesti nak sambut birthday (hehe) tapi disebabkan kepala yang ting tong tu aku trus tido. Mesej umi x dapat turun dan terus x sedarkan diri. Dalam kul 11 lebih, Ada datang merempuh bilik aku seperti biasa. Aku tersedar tapi time tu kepala still pening-pening lalat.

Then, diorg tutup lampu and nyanyi.Dengan keadaan diri yang x terurus giler trus meniup lilin yang sebatang tu. Thanks to Ada, Umi, Zam, Zulfa, Wani, Intan, Afzan,Zah dan org2 lain. Gambar x dapat upload.. Bahaya2..Hehee..



Hadiah dari ADA n UMI


diorang cakap muka aku sama mcm mashimaro ni especially kat mata..ada ke patut????


Hadiah dari YAA n her Bf ( i like!!)


Kek yg dibeli oleh Nurul.

Thanks my friend. I LOVE U





   


No comments:

Post a Comment