Pages

Wednesday, January 6, 2010

(0_0)^

Salam semua..lama rasanya x update blog ni...bukan apa beberapa hari ni asyik x sihat ja. Batuk, deman dan selsema datang secara berperingkat. Mula-mula last week batuk, then selsema akhirnya disertai dengan demam.. ish..ish.. Serius cakap badan memang lemah x larat nak wat pa.. apatah lagi nak menapak tangga ibu zain yang gah itu. Sampai semput2 dibuatnya.


Thanks wat zulfa, ada, zam n wani yang banyak membantu aku ketika aku sakit ni.Tolong beli makanan, bagi ubat dan melayan karenah2 aku yang semakin x brapa betul ni. Bukan apa, masa demam ni la otak lambat skit. Aku jadi blur gler then idea2 yang bukan2 mula keluarla. Nasib baiklah kawan-kawan aku memahami aku. Tak lupa juga coursemate2ku yang sentiasa mengambil berat.. Korang memang BEST.. Hani, Happy Birthday!! Hani dah tua. Haha.. Blog ku bertukar wajah lagi...apa pendapat korang?? ok x??

3 comments:

  1. makan ubat yea mizah!
    :)

    ReplyDelete
  2. sgt ok blog ko ni yang!! suke2...heheh

    jg dri baik2 eyh...even aku ade di dpan mu tapi ku riso n rndu padamu..haha
    take care~~

    ReplyDelete