Pages

Saturday, June 22, 2013

Emosi di hujung minggu~

Assalamualaikum

 Dua tiga hari ni emosi aku tak stabil sangat dan aku sendiri tak faham. Hahaha..Aigoo ah.. Aku salahkan hormon aku. Biasalah perempuan sebulan sekali mesti sensitive tak tentu pasal.

Yang aku tak faham boleh pulak aku nak emo pasal concert. Sungguh tak logik coz before ni aku memang tak kisah pun pasal concert. Tak kisah la sapa nak mai buat concert. Buat ja la. Aku memang tak kisah sebab harga tiket confirm mahal beratus pastu habis mesti lewat. Untuk orang yang tak ada kenderaan mcm aku ni, better duk umah.Buat concert sendiri dalam bilik air. Ya tak?? ;)

Aku rasa korang pun mesti tau pasal aku ni fan of KPOP and Kdrama. I'm a VIP or big fan of Bigbang. Before Bigbang, im a cassiopeia (fan of DBSK). Tapi lepas DBSK berpecah aku pun beralih arah. Haha..Tapi aku tetap minat JYJ.A fan always a fan. Malam ni merupakan concert solo ketua bigbang, G Dragon. Concert dia la yang aku emo sebab tak leh pergi. Sungguh tak berbaloi. Hahaha.

Yang aku tak faham, ini bukannya first time bigbang or Jiyong datang Malaysia. Even Bigbang dah buat concert Alive kat Malaysia. Aku tak kisah pun pasal concert tu. Hahaha.. tapi tak tahu kenapa concert jiyong ni aku rasa nak pergi sangat-sangat. Tapi beberapa hari sebelum ini aku dah terlupa pasal concert ni. Tak ingat langsung, semalam aku buka Instagram pastu ternampak la yongbae duk update instagram on the way ke Malaysia. Time tu aku terus feeling down wehhhh!!! sedih sangat2. Emo sangat sangat. Hehehe..
Nasib baik sekarang dah ok!
ok mr jiyong, i'll watch ur concert via youtube jer! Jimat pun jimat! ;)








                       

No comments:

Post a Comment