Pages

Monday, June 3, 2013

Novel by Melur Jelita

Assalamulaikum..

Okay hari ni nak story mory la sikit pasal Melur Jelita. Sapa tak kenal penulis novel terkenal ni kot. Melur jelita adalah salah seorang novelis kegemaran saya. Memang best dan terhibur membaca karya beliau. Tak rugi kalau korang beli novel dia.

First novel dia adalah Awak Suka Saya Tak? Sapa yang baca memang akan jatuh cinta dengan Hilman Yong (aku la tuu) Calon suami yang dicari-cari! Tak lupa keletah Intan Zulaikha yang sentiasa menghiburkan. Tak jemu membacanya berulang kali.

Then, I Love You, Stupid!. Firman Ebrahim memang abang pedas. Menegur Iris Nur dengan caranya tersendiri. Iris Nur memang diva, nakal plus sengal. Memang kombinasi yang sepadan!

Latest, My Precious Iris, kisah sambungan I Love You, Stupid!. Nampak ja novel ni kat Popular bookstore, terus aku beli. Rm 35 tapi aku ada popular's card so bayar Rm 28. Berbaloi. Baca sampai nangis tak pasal pasal esoknya perginya kerja dengan mata bengkak. Cover dengan cermin mata.hihi

My Precious Iris banyak mengisahkan pasal rumah tangga Iris dan Firman. Firman tetap abg pedas dan Iris masih lagi nakal tapi nakal dengan firman la kann.. Macam macam berlaku antara mereka berdua. 5 bintang! Sapa yang baca ILUS wajib beli MY PRECIOUS IRIS.

Novel karya Melur Jelita bukan saja menghiburkan, tapu juga mengajar kita macam dengan cara yang tersendiri.







posted from Bloggeroid

7 comments:

  1. Saya pun suka novel2 karya melur jelita. memang best kan!!!

    ReplyDelete
  2. novel dye memang syok giler!~ hehe

    ReplyDelete
  3. novel dye memang syok giler!~ hehe

    ReplyDelete
  4. first novel dia 'awak suka saya tak?' tu memang tersangatlah best!!novel paling best,feeling dan bermakna pernah saya baca. Muhammad Hilman Yong, if i could meet you..hehe

    ReplyDelete
  5. jalan cerita dia memang best, tak ramai pengarang yg dpt menusuk kalbu cam tu sekali.. .

    ReplyDelete
  6. Kak MJ THE BEST..sapa yg tak touching dan tak ambik positif value dlm karya kak MJ, mmg kureng perasaan...hehe

    ReplyDelete
  7. Salam. Saya turut meminati karya Pn. Melur Jelita. Kesemuanya, sudah saya terokai. Sekarang ni tengah tunggu karya seterusnya daripada beliau. Salam. Terima kasih :)

    ReplyDelete