Pages

Sunday, August 12, 2012

Qisya bam bam

Assalamualaikum

Berapa bulan ni macam-macam berlaku. Tapi yang paling best spend time dengan Bam bam Qisya. Sekarang qisya dah 4 bulan lebih. Berat dia lebih 7kg dan dia dah start makan dah. My sis bagi dia makan sebab kesian tengok dia. Tapi just bagi makan baby sehari sekali. Qisya ni sangat pandai dan aktif. Masa berbuka puasa kan dia tengok ja makanan then dia buat muka sedih yang comel. Of course satu family kesian kat dia. Tapi tuk kebaikan dia jugak, mana leh bagi makan sesuka hati kan. Sekarang tangan, kaki dan mulut sangat aktif. Qisya suka menjerit dan menyembang. Kawan menyembang Qisya adalah Aki dan tok dia.  Dengan orang lain kurang sikit. Benda benda yang boleh dia capai dengan tangan mesti masuk mulut. Bila tak dapat masuk mulut dia geram then dia jerit. Sangat comel. Lagi satu kan dia suka main. Qisya suka sangat melompat. Sorang kena pegang dia bagi lompat sorang lagi kena main dengan dia. Kalo tak da orang nak main dengan dia, dia akan tengok ja orang tu then buat muka kesian dia. Last last orang pun cair then main dengan dia.

Okay, aku sangat excited bila citer pasal si bam bam ni. Last week aku balik main dengan dia. Qisya bagi hadiah kat aku. Hahha. Dua hari berturut-turut dia "membuang" atas aku. Bukan yang kecil tapi yang besar. Tak kisah la. Biasa la baby kan.. Tapi Qisya ni bila melepas dia duduk ja diam-diam sambil meneran. Tak menangis pun. Jom layan pic qisya dari instagram aku.

 Kebanyakan gambar aku tangkap adalah masa dia tidur. 

 Mata dia bulat tau

 Gambar tido lagi. Qisya ni kuat mengigau. Tetiba ja dia tersenyum masa tidur. Banyak kali kot.

 Qisya x puasa. opps dia bersahur laa.. hahaha

 Tidur gaya big boss. Fokus di peha dia ok.. berketul tuu..


 Ni Favorite pic aku. Comel sangat
 Masa main

Tidur lagi


Tengok gambar ni rindu kat dia. Selamat bersahur. Jangan lupa like Fb Nqq's Collection

No comments:

Post a Comment