Pages

Monday, August 13, 2012

Headband for baby

Assalamualaikum


Beberapa bulan lepas aku ada blajar mengait. Lebih tepat Crochet. Crochet ni guna satu jarum ja dan senang giler la. Aku blajar dari YouTube ja pon. Benda first aku buat scarf labuh then kasut baby. Masa tu my sis tengah mengandung. Kasut baby tu besar kot. Tak guna sampai sekarang. haha

Awal-awal bulan posa ni, kak aku request buat headband tuk bam bam Qisya. Mula-mula aku tak nak sebab rasa macam tak sempat ja. Last-last buat gak sebab masa tu boring. Kejap ja buat..Dalam 2-3 jam dah boleh siap. Tapi kena tengok design la.

 Tu dia headband. Kak aku suruh wat lebar sikit. Aku buat lebar sungguh tambah bunga yang besar punya. Tak tau la rupa qisya macam mana bila pakai. Tapi yang aku pasti dia mesti geram tengok bunga tu dan nak masuk mulut dia. -.-''


p/s: esok dah balik kampung.. Ohh ohh ohh balik kampung, Ohh ohh ohh balik kampung haha...lama kot tak balik kedah. Tak sabaq cek rasanya.

Jom like facebook Nqq's Collection. More detail  @ website Nqq Collection

No comments:

Post a Comment