Pages

Thursday, May 26, 2011

Scary!!

Assalamualaikum...Wahh..Apa yang scary nya?? Bagi seorang student mestilah result final exam!! Tadi, tengah bertungkus lumus menyiapkan proposal sebab esok nak kena tunjuk pada Prof Viki, teyiba dapat 1 notification dari Facebook:

Noradilin tagged you in a post
Of course la dengan pantasnya aku bertindak!! =) Dilin post :
MBiotech friends, the final results are out!! T_T

Nurul Hidayah, Azwa Nurul, Noraimi Syazwani, Siti Adam, Nor Hamizah, Mastura Abdullah and others :)


Terus kecut perut!! Tetiba teringat semua jawapan. Malu-malu. Seriously this semester really scary!! Hopefully semua lulus and x nak repeat!!!! 


Sebenarnya dah tahu mesti result kuar this week because result budak-budak degree semua dah keluar.Sebut pasal result ni, aku rasa UM ni unik sikit. Sebab pa? Sebab unofficially result akan ditampal di fakulti!! Aku x tau la universiti lain macam mana, tapi UKM memang x wat macam tu la. So, memang la aku terkejut la dengan cara ni. Result dia tunjuk no matrix and gred la. Tapi mesti la korang tahukan no matrix kawan2 lebih-lebih lagi bestfriend. Kelas aku plak x la ramai mana. Aku sendiri pon tahu hampir separuh no matrix kawan2 aku. Dorang pun tahu no matrix aku. Kantoi sudah!! 


Apa- apa aku harap result aku dan kawan-kawan aku yang lain ok!!!


No comments:

Post a Comment