Pages

Sunday, July 17, 2011

Sakit

Assalamualaikum..

Minggu ni minggu yang tak berapa sihat la. Hari Ahad selsema. Aku ni kalo kena selsema mesti demam punya la. Malam tu terus demam + batuk. Hari Isnin tu tak pergi lab la. Rehat dan bergolek-golek ata
Publish Post
s katil. haha

Selasa, dah okay sikit. Demam kebah sikit. Aku tak suka pergi klinik sebenarnya.Selalu biar kebah sendiri. Panadol pun tak baik untuk kesihatan kan sebenarnya tapi sebab hari Isnin tu macam teruk telan juga la panadol.So, pergi lab pun masih pening-pening sepanjang hari. Pagi Selasa tu aku kuar g Bangsar Village nak beli mushrooms. Ye la sample aku kan Mushroom. Sample dah habis kena la beli. Balik ja Bangsar Village, teman Deva pergi Pusat kesihatan (PK) UM sebab kaki dia sakit. Alang-alang tu aku join skali amik ubat. Free pulak. Aku ni memang x pernah pergi PK ni. Kat UKM dulu pun x pernah pergi PK tau. Hahaha..Jakun sikit (-_-'').

Ubat-ubatku.

Aku minta kat doktor ubat gatal sekali sebab habis kaki aku naik bintik-bintik kecil. Kakak-kakak aku pun naik sekali. Aku rasa sebab shower bath baru kami tu. Before ni guna jenis lain. Tukar terus jadi cam ni. Cuaca sekarang ni pun tak menentu. Jerubu sekali. Aku rasa hari Selasa jerebu paling teruk kot.Ramai gak orang batuk0batuk dan selsema. So, jagalah kesihatan korang!!!




No comments:

Post a Comment