Pages

Saturday, July 9, 2011

Weekend ku....

Assalamulaikum...

Seperti yang diketahui, aku dah mulakan lab work aku. 

So, pagi-pagi lagi seawal 7.30 pagi dah kena kuar rumah dan smpai rumah kul 5-6 petang. Hari-hari la tu. Weekend ja free. 

So, memang tak sempat la nak update blog hari-hari. Tapi aku still blogwalking kejap, melawat-lawat beberapa blog. Hujung minggu la baru leh update blog. huhu..Walaupun aku bawa laptop ke lab tapi memang busy la. Kalo sempat pun buka Fb (wajib ni) dan email. 

Weekend ni aku rasa KL lain sikit. Ini kerana Perhimpunnan Bersih.  Kedai-kedai pun banyak tutup. LRT pun ada beberapa station tutup. Kena naik bus la. Kat jalanraya pun banyak roadblock. Tambah-tambah jalan-jalan keluar masuk KL ni. Mak Ayah pun pesan lebih baik duk rumah ja weekend ni takut pa-pa jadi. Mengadap internet la jawabnya...hehe..

No comments:

Post a Comment