Pages

Thursday, June 23, 2011

~~I'm back~~

Assalamualaikum...I'm back!!! Ayat yang tak boleh blah (-___-").. Betapa gembiranya hati dapat balik kampung!! hampir 5 bulan jugak la x balik kedah!! Banyak gak perubahan yang berlaku..hihi..


Apa aktiviti aku kat kampung kali ini... Biasa la kalo balik time cuti sekola.. Kenduri kahwin la jawabnya!!! Berderet-deret kad kahwin ada kad umah. Kawan aku sendiri pun ada 3 orang kawin.. Tarikh dekat-dekat ja tapi rumah mereka jauh-jauh. So, maaflah x dapat pergi semua. So, aku decide nak g umah roomate ku masa time skolah dulu . Ni lama gile la jumpa dia. Apa-apa pun SELAMAT PENGANTIN BARU kepada  MIZAH & SUAMI, HUSNA & SUAMI dan KAK AIMI & SUAMINYA. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat!!!!!!!!! Amin...

Aktiviti lain ialah makan, tido tengok tv..hahaha.. ohh x lupa juga jalan-jalan dengan family ku.. Salah satu aktiviti aku kat umah time cuti tu tengok bola. Ada la 3-4 games aku tengok kat TV ja la. Hihi. Tapi perlawanan bola yang aku rasa paling dramatic mestilah time akhir piala FA antara Kelantan dan Terengganu. Aku pon memang cam yakin Kelantan nak menang tapi… Aiseyyyy.. mungkin bukan rezeki Kelantan nak menang piala terberat kat Malaysia tu. Games yang paling risau aku tengok time pra-olimpik pusingan kedua. Malaysia lawan Lubnan. Ni memang takut aku tengok sebab Lubnan asyik menyerang giler especially separuh masa pertama. Nasib baik pertahanan Malaysia dan penjaga gol a.k.a kapten Malaysia cemerlang malam tu.  Games paling best aku tengok perlawanan persahabatan Malaysia lawan Myanmar. Memang best sebab malyasia menguasai game secara keseluruhan.Ok la..ada hal jap..nnti smbung balik..lalala



No comments:

Post a Comment